Genmab — Maj 2015
-
Winkels opgave er jo primært at udvælge de rigtige kandidater og sørge for at det kun er det mest attraktiv som kommer frem og der bliver kastet penge efter. BP vil jo bare kunne kaste mia. $ med spredhagl efter alt de fandt interessant i pipelinen hvis de ville
-
ATP ved intet om dataene hvis det er det du hentyder til.
-
Man må selvfølgelig ikke dele data med nogen aktionærer og ikke med andre

-
og må jeg ikke lige gengive PL`s svar på spørgsmålet ..."hvorfor så ikke købe Genmab?"
"Det er et større spørgsmål. Vi købte aktier som en del af aftalen, men det er en strategisk beslutning, hvor flere ting kommer i spil. En del af de beslutninger foretages på niveauer over mig," siger Peter Lebowitz om den sag. PL er klar er min fortolkning:-)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind