Genmab — April 2015
-
Næ..Det behøver de enkelt aktier ikke at gøre. Der kan f.eks. være flere store udenlandske sektorinvestorer i f.eks. Genmab end i Bava.
-
At Genmab falder ekstra meget er vel naturligt. Den steg på to dage op til 560-570. Derfor lukkes gabet hurtigere og mere kraftigt.
-
Novo får forbløffende lille fald, når man tænker på eksponeringen mod USA nu og i fremtiden. -
I det hele taget ser vi bare en overreaktion pga en meddelelse som ingen rigtigt ved kommer til at betyde i fremtiden.
-
Enig Sukkealf. Det var så også de anonyme som kørte den op. Hertil Carneqie igår, som nu sælger ud.
-
BN har pt. koppevaccinen. Prisen på den kommer ikke i spil under Obamacare.
-
Teknisk vil det være fint med et luk af gap i 525 fra d. 24. april.
-
Lige er der dog pænt med købsinteresse i 535. Alt afhænger dog som sædvanligt af anonyme. De sælger jo gerne velvilligt ned gennem hylderne, når det passer dem.
-
Jeg supplerer lidt nu til den hule tand.
-
Foreløbig ser det sådan ud.
-
Indholdet i min hule tand er således blev 5 kr. mere værd pr. aktie.
-
blevet

-
Det er det som kan bekymre her intraday.
-
Jeg solgte i 539. Det blev så til 4 kr.:-)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind