Genmab — Marts 2015
-
Jeg tror, det var IV89 der i sin tid fortalte at filling sker i tæt dialog med FDA. JDW har også sagt de er i dialog, så det er nok når de har en passende problemformulering, som kan accepteres af FDA, vi ser en meddelelse. Jeg tror ikke der går lang tid...men lidt nyt på teknologifronten er da også velkammen

-
Kan ikke forstå folk der syntes tidslinjen er skredet mht. filing? Vi har da aldrig fået at vide nogen tidslinje omkring filing
-
For 1 år siden var der mange der slet ikke troede at der ville komme en filing og nu sidder folk og ryster i bukserne over at filing måske er i april eller maj i stedet februar eller marts, hvad er det for et græde kor? Genmab har jo nærmest lovet en filing + at det vel er alles bedste at Jannsen gør arbejdet ordentligt før de filer
-
Jeg er lidt mere irriteret over at de nye studier ikke rigtigt er i gang med at indrulle endnu
-
Og hver gang aktien falder er der altid noget der tænker "nogen ved noget jeg ikke ved". Men det er jo aldrig tilfældet alligevel. Aktien steg bare alt for hurtigt på for kort tid fra 400 til 550. Klart den skal ned og teste nogle bunde igen
-
-
FY FOR S.... lad os tro på den indhenter imorgen, ellers tror jeg desværre træet bliver rystet for alvor - er klar over den i en rum tid har haft meget fine stigninger, mindes dog ikke at vi uden nyheder er steget 6-8%, derfor synes jeg også at et fald så stort uden news alligevel gør mig lidt nervøs..... Hvad siger I ?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind