Genmab — Marts 2015
-
”Nu har jeg været med i snart 6 år kun med Genmab i porteføljen og en ting har jeg lært.. at så længe Hesten ikke har sagt noget.. så er der ingen som helst der ved noget og noget.. men dem der kan få andre til at hoppe på limpinden og få dem til at tro at de ved noget, er de store vindere.. jeg synes det der skete i går er et rigtigt godt eksempel på at nogle "korrupte" investorer udnytter forvirringen med Johnsson/Johnsson til at skabe fuldstændig panik i markedet og med fuldt overlæg, for så
-
for så senere at samle op i 453”.
Jeg synes det er direkte skandaløst, at man kan slippe af sted med sådanne påstande. Heldigvis var Jan i København på det helt rigtige tidspunkt til at skabe klarhed, men hvorfor er der ikke andre der kunne ud gå og berolige markedet. -
Celsius..Jeg har ikke bedt dig om at modere dig? Vi er begge helt enige omkring vigtigheden af Jans præcisering. Forstår bare ikke hvad mener med "korrupte investorer" og hvor du har det med fra med deres "påstande" . Kan ikke finde dem nogen stedre i medierne eller på PI?
-
Hvor i debatten giver jeg dig mundkurv på? Det kunne jeg ikke drømme om.
-
Det er vigtig viden- og erfaringsudveksling, hvis du kan anskueliggøre over for os andre, hvilke manipulationer der finder sted i markedet. Derfor spørger jeg dig om dette?
-
"korrupte investorer" er altså sagt med et glimt i øjet .. og når man tænker hvordan vi gemmen tiderne har svinet "Farlige Frank" fra Jyske Bank eller Peter Aabo for den sags skyld .. så må det vel betegnes som vand ved siden af.. og så længe jeg ikke blir personlig og kaster med "mudder" mod mine med debattører så er der vel ingen grund til at tage sådan på vej.. men "never mind" lad os begrave den der og komme videre.. j
eg har fået luft så "no bad felling" -:) -
Jeps. Forsat god aften Celsius.

-
Jeg er ikke i tvivl om, at US fonde vil købe sig voldsomt ind i Genmab og herefter styre kusen efter for godt befindende. Ligesom de smadrede kursen til ukendelighed i håb om emission. Winkel satte en effektiv stopper for deres projekt med genforhandling af GSK aftalen. Nu er de tilbage og er ved at være på plads til at køre Genmab i kurs 1000 eller mere, når vi ser dara komme tættere på målet.
-
Pengemændene styrer showet mere end fornuften. Som winkel så rigtigt siger lever aktiemarkedet sit eget liv - underforstået afkoblet fra virksomhedernes værdier (her taler jeg biotech). Der tabes og vindes enorme summer på kursfluktuationer, der er løsrevet fra det fundamentale i de virksomheder, der handles med.
-
Ja man kan vel roligt sige at Genmabs historie godt kunne bruges som et H. C. Andersen eventyr anno 2015.. tænk sig at den var i kurs 26 i 2011 .. det er bare for vildt at tænke på.. Jeg tror heller ikke det var gået uden en Jan De vinkel der havde de nødvendige forudsætninger til at vælge DARA blandt mange andre produkter.. Læs. Medwatch i dag..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind