Genmab — Marts 2015
-
Lidt sent at Jan van der Winkel kom på banen i går. Men da han endelig kom, så var det til gengæld effektivt.
-
Is på Celsius. Husk det er en debattråd. Hold det nu faktuelt i stedet for at være bagklog og citere sig selv. Processen er god i dette forum, hvor der bliver sparet og udvekslet primært med dem med god indsigt. At vi menige så kan få svar og klarhed, når det bliver for nørdet er bare et plus. Jeg synes udbrud i dette forum bør minimeres, så kvaliteten bliver højt. Men det er kun min mening.
-
Med hensyn til spekulationer, så er det vel meget naturligt, at investorer bliver nervøse, når et selskab under vingerne hos samarbejdspartneren sælger ud. Det er ikke noget man ser hver dag.
-
Spot on Legolas. Præciseringen omkring det med ventureselskabet fandt jeg netop her i chatten.
-
Det med "hjemmearbejdet" kan være svært midt i en travl arbejdsdag eller når man har flere aktier man skal holde øje med på samme tid. Derfor kan man bruge chatten i løbet af dagen.
-
Ligesom jeg bruger andre forra til andre aktier f.eks. i Norge eller på Facebook.
-
Hvis man ikke har Børsen Play, så har man jo ikke mulighed for at samle guldkorn op derfra. Så er det godt med et link her i chatten.
-
Jamen PI er sku´da ikke en sandheds forum det er chatforum hvor folk på en sober måde ytrer sig og sålænge man blir personlig kaster med mudder på andre skribenter her på PI så synes jeg det iorden at komme af sine frustrationer og jeg synes det var så frusterende at se hvordan folk herinde hverken viste ud eller ind .. før Jan satte helle plads i går eftermiddags.. det synes jeg sku´er for dårligt..
-

-
huske
-
-
Tak Fantomas.
-
Jeg er ikke enig med dig Celsius. Tværtimod, synes jeg der blev chattet meget frem og tilbage, hvad der var galt. Jeg synes ikke folk herinde hverken vidste ud eller ind. Jeg ønsker at chatten holdes faktuelt i en god tone og de andre udbrud, du synes er ok, læser jeg hellere på EI - der er nok af dem
- men det er min mening. Nok om det - lad det slutte med det.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind