Genmab — Marts 2015
-
Celsius tryg er pga. fragået udbytte.
-
Nordea mener vidst det er J&J der solgte ud af deres genmab i går og derfor markedet panikker
-
Altså panikker over en bred kam eller bare i Genmab?
-
nej genmab specifikt selvfølgelig. Men det er sektorrotation vi ser pt. Så en statistik hvor Biotek var steget helt enormt de sidste 5 år
-
Hvilken sektor flyttes pengene så over i? Olie?
-
Eller parkeres de på sidelinjen?
-
Det gør jeg i hvert fald selv.

-
ohnson & Johnson Innovation-JJDC, Inc. (JJDC), the venture capital subsidiary of J&J, did the placement representing 25% of its holdings in Genmab. This arm is not involved in the development cooperation with Genmab. This placement is part of the JJDC's portfolio management strategy
J&J, through its Janssen affiliate, affirms they have a strong continuing relationship Genmab -
Iskold kassetænkning. Intet andet.
-
Selvfølgelig giver et udbud/efterspørgsels-stød, når der kommer den her slags placings. Når det så er sagt, så er der jo intet ændret fundamentalt i Genmab. Det er også vigtigt at understrege, at J&J venture capital ikke har noget med Janssen og samarbejdet med Genmab og gøre, men mere et udtryk for portefølje-strategi.
-
Så jeg er ikke så bekymret for samarbejdet med Janssen - efter min vurdering (med det store kliniske program med daratumumab i mente) er Janssen fortsat dedikeret. Derudover har vi jo så også set lidt pres på specielt biotek-aktier i USA i går. Men efter min vurdering er der ikke noget som har ændret sig i casen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind