Genmab — Februar 2015
-
Jeg drikker noget sprøjt fra Føtex. God weekend.
-
Jeg lytter også gerne til denne fra tid til anden: https://www.youtube.com/watch?v=3gSgaJponcU
-
HAHAHAHAH Så har vi set den med
Peter Aabo opjusterer Genmab fra kurs 180 til 568 og har nu en massiv købsanbefaling 
-
Fra 180 til 568 i en omgang er alligevel en del

-
Nu vi taler klaphatte, så prøv at se disse indlæg på den alternative "Emne: Nu styrtdykker Genmab Der venter dårligt nyt om Genmab i næste uge" "Der er international kritik på vej fra flere forskerhold der påpeger flere kritiske punkter ved de nylige resultater om Daratumumab." "De Amerikanske investorer så det allerede for et par dage siden"
-
JKY mener man skal skrive at man har "insideroplysninger" eller lignende for at det er strafbart
-
at han skriver at der kommer "eksterne forskere" med kritik af Genmab er jo bare et gæt fra hans side. Og selv hvis han reelt vidste noget (hvilket han ikke gør, brugeren har været oprettet i 3 dage) så vil det ikke være strafbart
-
Man skal have eller indikere at have insideroplysninger for at gøre noget ulovligt
-
Hvis han eksempelvis sagde: Jeg kender til flere personer som har set de endelige data hos Jannsen og som mener de er dårlige etc. etc. Så ville det være strafbart
-
Jeg tror godt at jeg kan se din pointe, men jeg synes godt nok at det er for stærkt, hvis man kan slippe godt fra at skrive sådan noget udokumenteret. Kan du ikke huske at der var en sag for et par år siden, hvor en "kom til" at skrive noget uheldigt om Vestas tror jeg det var? Han fik da en dom.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind