Genmab — Februar 2015
-
Man kan jo sige at der er lagt god bund i 430. Samt vi dødelige får den jo ikke til den pris. Så de ca. 440 er nok bunden i dag og så det bare spørgsmålet om den skal tilbage i de 460-470 fra i går nok forvente noget gevinsthjemtagning hvis den går i 470 intraday.
-
Nordea skriver"Genmab (+10,8%) havde en forrygende dag i går efter at have offentliggjort stærke
fase II data på cancermidlet Dara. Det øger muligheden for, at Genmab når helt i
mål med produktet, og hvis der sker, er potentialet i aktien fortsat stort. I dag kan
aktien komme lidt under pres, efter at GlaxoSmithKline (+1,6%) har solgt sin andel
på knap 8% af Genmab til kurs 430. Et fald i aktien ser vi som en god købsmulighed for den risikovillige investor." -
Det er jeg, til gengæld spiller jeg ikke lotto. Hvordan defineres overeksponeret hvis der er tale om frie midler? Et begreb opfundet af glade børsspekulanter fordi de ikke kan leve af en eller to aktier i længden, de må finde toppe på toppe på toppe:-). Hvis du er lang er du ikke overeksponeret så er du religiøs eller fanatiker og så er alt tilladt:-) Overeksponering lyder negativt!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
