Genmab — Februar 2015
-
Gilead er en vinder, jeg overvejer også at gå ind, men med market cap over +100B USD er potentialet for stigning til at overse. Den skal købes som valueaktie, at den så opfører sig som biotechaktie
-
24,33 var kun 300stk, Der stod 7500 på min pensionsopsparing som lige så godt kunne investeres i Genmab, De står der stadig, nu sanrt 150.000værd
-
+aktietilbagekøb. Det minder jo unægteligt om Novo. Men kursen hopper op og ned som et smallcap biotech.
-
Vi skal jo ligesom have en meddelelse, før vi kan vide om shorterne er på vej ud.... Men jeg tror de er på vej ud, da jeg simpelthen ikke tror de tør at beholde for filing der ikke lykkes. - Og det er jo principielt deres eneste chance for at kunne komme helskindet ud af Genmab
-
Nordeas eftermiddagskommentar:"Genmab stiger 13% oven på offentliggørelsen af stærke data for cancermidlet Daratumumab,
og vi ser godt potentiale for yderligere kursstigninger. Vores analytiker
fastholder anbefalingen Køb, og han har hævet kursmålet markant til 670. Bemærk
at risikoen i aktien er højere end i de større medicinalaktier."
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind