Genmab — Januar 2015
-
CR North of 40% 1
-
ingen toxic problemer i TF-ADC
-
vi ser til ASCO
-
Bedre pipeline end nogensinde før. 65% duobody, 15% hexa og 20% adc i præklinik
-
ingen nøgne ting tilbage
-
Ingen spørgsmål... God præsentation. Det eneste jeg ikke kan lide er at han ingenting nævner med regulatoriske filing for BTD studiet
-
Han siger data vil komme på ASCO og vi vil se topline data i en pressemeddelelse inden da, men han nævner ingenting omkring filing
-
Normalt siger han "if good we can file on this" etc. han nævner overhovedet ikke den mulighed i dag... Ved godt jeg flueknepper lidt nu. men kunne ikke lide det
-
Til gengæld hamrende fedt med "dara phase III recruiting with rocket speed"
-
Selv om jeg sagtens kan følge dig, så mener jeg ikke, at det er muligt at lægge noget i det. Hvis han så meget som antydede en positiv viden, ville det jo straks blive overfortolket. Og så ville helvede være løs, hvis det gik anderledes. Og hvis han så meget som antydede noget negativt, ville det også straks blive overfortolket. Så sikkert klogt ikke at sige noget som helst..
-
Også tak fra mig. Jeg nåede ikke at høre det selv. Jeg nåede dog lige at se den sidste slide, hvor de have en formulering i retning af, at 'if positive' så ville de diskutere videre med de relevante myndigheder - noget i den stil. Så vidt jeg lige nåede at se. optrådte ordet 'filing' ikke, men vi kan jo nærlæse det, når det bliver lagt ud...
-
Prøvede lige at sammenligne med præsentationen ved Jefferies fra nov. Ved den lejlighed sagde Jan næsten ordret det samme om Dara. Ved den lejlighed stod der i slides, at de ville præsentere preliminary data i 15. Nu står der "if favorable, discuss regulatory next step with health authorities". Jeg har svært ved at udlægge det entydigt mere positivt eller negativt. Formuleringen er givetvis netop valgt for at være neutral.
-
Vi hørte jo også på ASH seminaret, at der var tilhørere fra Janssen der skulle sikre, at der ikke blev sagt for meget. Så enig i at det er en neutral udtalelse, men derfor stadig vigtigt at man forhodler sig til, at resultatet kan være negativt - altså at data ikke er gode nok til at indsende registreringsansøgning på.
-
Enig sukker. Jeg tror også data er gode og vi filer. Derfor jeg har genmab. Men man må bare ikke have tro på at det ikke kan gå galt. For mener stadig der er en 20-30% chance for at de ikke filer på BTD studiet. Og aktien vil falde 25-40% så tror jeg med den høje kurs vi har i dag.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind