Genmab — Januar 2015
-
Når nu ofatumumab virker godt med Chlorambucil og Bendamustine, så er det nærliggende at tro vi vil se en lignende effekt med Fludarabine - Jan sagde dog på Morgan eller ASH at data forventes i løbet af måneder, så mon ikke vi i hvert fald ser dem i H1 2015
-
Ritzau insisterer på at Gen er en defensiv aktie, og nævner den i samme åndedrag som Novo. Jo, vi er på vej mod de 1000:-) https://www.nordnet.dk/mux/web/analys/nyheter/visaNyhet.html?itemid=332254013&sourcecode=ddk
-
Jeg tror til dels, at det stadig er ASH der driver kursen.. Med de data vi fik på Dara, så er der blevet justeret væsentligt i regnearkene rundt omkring, ikke kun salgstal, men også sandsynlighed for filing og godkendelse, jeg ved de fleste siger 70-90% sandsynlighed (men jeg tror ikke der er nogen der kunne forestille sig at der ikke bliver indsendt), derudover så tror jeg også at godkendelsen og salg er blevet rykket frem. Alle 3 ting der bidrager væsentligt til værdisætningen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind