Genmab — December 2014
-
Men i de større selskabsdepoter kører jeg mere striks i forhold til diversificering
-
Ja helt vildt:) men skal jeg så ikke sige 500 31/12 2015
så har vi lidt at glæde os til næste år også. Selvom 400 også ville være OK. det er ca. 15-20% ekstra -
Genmab har nået en markedsværdi der er rigtig høj. Så at få 15-20% årligt fra nu af skal vi vidst være glade for og det er jo også rigig godt
-
jojo solsen enig. men jeg ønsker ikke den kommer urimelig højt op. jeg ønsker bare den skal følge udviklingen i fundamentale værdier. Altså hverken være undervurderet eller overvurderet

-
Det er fordelen ved biotek sukker. Når der laves opkøb er det ofte til sindsygt høje priser... Bare se hvad Amgen gav for ONXX (som primært er Kypolis)
-
Gilead kommer i hvert fald til at satse mere på det her område. Så kan Zydelig bruges sammen med Genmab´s teknologier ja så er det jo bare at fyre deres Cash beholdning af. De tjener jo mia af dollars og kontant beholdning stigere mere og mere. De har jo før laet opkøb for 11 mia USD. De kan vel få GEN for 7-8mia USD

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind