Genmab — December 2014
-
Ja ofataumumab er igen igen en dødsejler. Men jeg er virkelig tændt på deres præklinik. Omvendt skal man være forsigtig her. Alle firmaer siger jo de har en god præklinik

-
Så skal dutsche bank og jeffries nok opjustere i morgen.
-
Vi må håbe GS ikke var til stede, så de kunne grine af dem
Tror godt Jan ville give deres sølle analytiker en sandwich når nu hans job må hænge i en tynd tråd på grund af hans massive fejlanalyse af genmab 
-
Det er det jeg virkelig elsker ved deres teknologier og opt-in rights. De får et hav af partnere til at bruge en masse penge præklinik og så kan Jan bare sidde og sige haps haps haps, vi napper 50% af det, 50% af det osv. til alt det bedste
-
gjorde han også sukker

-
Ja hvis Villas med Zydelig får lidt succes kan det være de vil købe sig til yderligere pipeline. De har jo kontanter til at opsluge Genmab. Samt de tjener styrtende hvert Q. Så Jan kan ikke skræmme dem væk. De har før smidt 11mia USD for at få en teknologi/stof til hep c.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind