Genmab — December 2014
-
@IMFnurseMyeloma: #daratumumab safe, AE similar to #Len/Dex, infusion rxn >faster infusion.
via Twitter http://ift.tt/1zCCAB5 -
@IMFnurseMyeloma: #daratumumab #Len/Dex improved ORR, impresive CR rates, manageable safety profile. @IMFMyeloma #myeloma #IMFASH14
via Twitter http://ift.tt/1Im0xlT -
-
vanvittigt mange VGPR i 16 mg. næsten alle patienterne. Men ingen CR. Det er jeg virkelig skuffet over
-
men 75% VGPR eller bedre for alle der har behandling i over 6 måneder. Det er til gengæld sindsygt stærkt
-
100% ORR i part 1 og allerede 87% i part 2. Når nok også i 100
-
bivirkningerne er langt lavere i part 2 delen. dem som får 16 mg. men CR raten er også lavere. mon de har givet dara på en lidt mere lempelig måde?
-
havde som minimum forventet at de kunne holde det niveau de havde i 2, 4 og 8 mg.
-
i både 2,4,8 mg. er der CR efter 4-6 ugers tid. En del af dem. Men ud af de 9 16 mg. patienter der har fået over 6 uger er der kun 1 CR. Det er altså skuffende. Men er til gengæld imponeret over VGPR tallene
-
der kommer multi kombo studiet i nat engang også rigtig spændende
-
Så lidt + og lidt minus... Men for mig er det mest minus . Jeg er lidt skuffet over dataene. Bare lidt

-
Nogle som har set nogle spændende tweets omkring daratumumab præsentationen
-
Nå det er godt. Syntes også havde læst det var 8 præsentationer over alle dagene og har kun hørt om en igår og så nu denne her på Dara. Post ash kommer der blot sumup der eller kan Genmab også komme med nye ting som de evt. Ikke vidste da
de indsendte info til ash ?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind