Genmab — December 2014
-
tror mere det er bluecrest der er mobbet.
-
fidelty kører dem ove
-
-
jaja jeg forstår dig godt. ved bare ikke om du forstod min pointe. At når man er lang 5.000 aktier og short 500 CFD er det nok lidt vildt at kalde det shorter
det er jo bare en anden måde at sælge sine aktier på uden at skattefar kommer 
-
hvis du havde sagt dette forleden så havde du sikkert ikke hørt et ord. Men du jublede højlydt her over din timing da den kortvarigt var nede i 320'erne.... Nok om det, sidste ord sagt i den sag fra min side og ikke mere drilleri fra mig. Lad os glæde os over et fantastisk år uanset hvor vi slutter
-
120281 man tænker altid ":jeg skulle have købt flere" efter en aktie er steget

-
Men man skal aldrig overpositionere sig i en enkelt aktie
-
jeg går heller ikke ind for den der massive spreding. Men 20-25% bør absolut være MAKS i en aktie i en portefølje
-
og det skal så siges at Genmab selv fylder noget mere i mit privatdepot

-
Men i de større selskabsdepoter kører jeg mere striks i forhold til diversificering
-
Ja helt vildt:) men skal jeg så ikke sige 500 31/12 2015
så har vi lidt at glæde os til næste år også. Selvom 400 også ville være OK. det er ca. 15-20% ekstra
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind