Genmab — November 2014
-
Jan siger at Humax-TAC-ADC bliver præsenteret på ASH også. nogle som har set abstract der? vi har ikke snakket om det herinde
-
-
http://finance.yahoo.com/news/seattle-genetics-reports-third-quarter-200500896.html Jo det går strygende indtil videre. Men hvordan er doseringen i det prekliniske forsøg af adcetris. Langt fra disse tal til approval ....
-
som han selv sagde. 6 måneders responser er nok ikke dybe nok
-
vi har set med dara før at responserne, især de dybe kommer sent
-
jo men hvis de ved at daras fordel er de dybe responser efter 7-9 måneder syntes jeg det er fint at vente og få et stærkt label.. Du virker lidt for forhippet på at få filing afsted hurtigst muligt solsen
-
De er 2-3 år foran SAR og 3-4 år foran MOR. Jeg ser hellere de bruger 3-5 måneder på at få de stærkeste data og få lavet filingen ordentlig. Alternativtet er at de ikkek får de rigtige data med og FDA så afviser dara og så har vi først problemet
-
for mig at se er det fuldstændig irellevant om de filer i december eller marts
-
det kan sagtens være at 6 måneder data ikke er særligt stærke og de er bange for at FDA siger nej og at de så vil tage 3 måneder mere fordi de ved det giver ekstra responser
-
http://files.shareholder.com/downloads/AMDA-KPIBN/2459427500x0x761925/453FCED5-19B7-496D-92B3-23C75E36678D/2014_EHA_dara_501_Lokhorst_poster_FINAL.PDF denne poster viser at der ikke skulle være problemer med at nå 20% ORR ved 24-26 uger. Gns follow-up 14,7 uger.
-
Undskyld jeg siger det. Men det er lidt naitvt at tro. Det studie inkluderer 20 (ja kun 20) patienter. Der kan gå en million forskellige ting galt og anderledes ifht. at resultaterne bliver totalt anderledes end det som vises i det studie
-
20 patienter er så usikkert et grundlag som noget kan være. Det er 7 ud af 20 patienter der får et respons. var 3 patienter ikke i respons var de kun 20% og så var vi pludselig på vippen. Det datagrundlag er så begrænset som noget kan være.
-
Selvfølgelig ser det godt ud. Men at sige "dette viser at der ikke skulle være problemer" mener jeg er direkte naivt. Mener der er 10-20% chance for at der kommer uventede begivenheder der gør at man ikke kan file på studiet.
-
Det man også skal huske er at duration of treatment har været meget lang i det studie du henviser til. Man vil arbejde med at bringe infusion time ned til 2-3 timer . Dette kan give nogle uventede bivirkninger, både infusionsrelaterede og også renal og kardiologiske risici som pludselig kan komme frem. Det er ikke uden risici at de forkorter treatment duration så meget.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind