Genmab — November 2014
-
Færdig nu. Igen virkelig god præsentation syntes jeg. Rart at få alting bekræftet . Det kører virkelig godt for genmab for tiden
-
bulder selvfølgelig ikke. Det er kursfølsom materiale
-
Celsius aner det ikke. Kig på hvad dara har lavet tidligere 10-35% - nok i det interval et sted
-
Legolas ved han garanteret også. Men han kan jo ikke sige det før han FDA har besluttet sig om de vil godtage filing og før Jannsen har valgt at offentliggøre det
-
Jan har altid været begejstret celsius
han var også begejstret for Arzerra i DLBLC lige indtil det fejlede. Så jeg vil ikke putte så meget i det 
-
Jan har alle dage været dejligt optimistisk, og det skal han jo også være så godt det går for dem
-
Også utroligt han ikke bliver sindsyg af det speedtalking. Shit han snakker hurtigt
-
Jeg er ret spændt på Humax-TAC-ADC. Han nævte den flere gange idag og sagde de havde rigtig gode prækliniske og at de nok ville opt-in. Hænger også godt sammen med at David sagde på sidste CC at de snart skulle tage beslutningen da IND var nært forestående her
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind