Genmab — November 2014
-
Han ejer 590.000 stk. det er over 1% af selsakbet
-
ndrs der hvor jeg syntes det er lidt "klamt" er i selskaber som novo, coloplast mv. hvor cheferne udnytter warrants for 10 mio. og sælger dem dagen efter for 30 mio. og scorer gevinsten. Det gør Jan ikke. han udnytter warrants og beholder aktierne. Går genmab hjem taber han alt hvad han har investeret
-
Og man skal jo huske at warrants bare er en del af en lønpakke. Alternativtet til at han fik warrants var jo at han skulle have 10 mio. kr. ekstra om året i løn
-
havde jeg også ndrs. Det er derfor jeg syntes det er vildt stærkt at han blot akkumuelrer og akkumulerer uden at sælge.. Det har han gjort i over 4 år nu mens topcheferne i Lundbeck, Novo, Coloplast etc. dumper aktier på samlebånd
-
enig. Derfor vi skal holde øje med Jan op til Dara filing. Begynder han at dumpe aktier de næste 1-2 måneder skal man nok selv tænke sig lidt om
-
GÅr han all ind henover data tør jeg også

-
ndrs de handler jo ikke på viden. Det er jo reelt ligegyldig om de udnytter warrants før eller efter dataene. De har jo fået dem tildelt . normalt udnytter man dem først kort før de udløber
-
det er sq billigt solsen. Går den i 300 dobler du dine penge. Går den i 260 taber du alt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind