Genmab — November 2014
-
og igen, hver gang de starter nye forsøg tænker jeg (de kender allerede data fra BTD studiet).
-
jeps. Nu mangler vi bare Pomalyst studier og så et smoldering studie
-
så er de dækket over hele MM regimentet (tror ikke der kommer kyprolis kombinationer)
-
Så skal de til at igang udenfor MM

-
Læg lige mærke til størrelsen også. Det er et 1000 patienter studie
-
det kunne jeg godt tro solsen siden de er langsomme med at bringe den kombination frem
-
men får de BTD kan de jo slippe med 150 patienters studie ca. så måske de håber på det. vi må se til ASH mht. dataene
-
Celsius du må altså på kursus for at kunne følge med. En debat er kun interessant hvis vi kan snakke om de små deltajer mht. genmab
Ellers må du på EI og debattere 
-
Jeg bliver mere og mere glad for at genmab ikke skal betale % af R&D udgifterne til Dara. for hold da op jeg tror de er høje
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind