Genmab — November 2014
-
og ville afvises prompte. Alt under 500 kan de godt gå tomhændet hjem med
-
hvis ikke shortcover så begynder de virkelig at blive presset. Prøv at forestille sig at du skal købe 300.000 stk. oveni den normale købsinteresse ?
-
jeg regnede med 300 inden nytår. Men pt. ser det ud til at 320 kan blive en mulighed hvis vi får et stærkt ASH. Det er kun 10% derop ca
-
Jeg sad og regnede på det igår. Der er startet forsøg (eller annonceret) Daraforsøg med i alt over 4.000 patienter nu. Det er virkelig virkelig massivt det vi ser.
-
Og vi er ikke engang startet op udenfor MM. Det er altså over 4.000 patienter studier Jannsen har annonceret nu.. Det sætter virkelig tryk på udviklingen. Men det gør også at konkurrenterne får sindsygt svært ved at starte større phase III forsøg op fordi jannsen optager alle de bedste sites til at rekruttere MM patienter
-
hehe ja sgu og heldigt
kom ind i fls dog for tidligt men ude igen med oki gevinst, vestas i 170-180 området.. og genmab har jeg haft længe og rockwool også lidt forkert timing den skal nok komme lidt lunbeck den misede jeg forleden men fik lidt for ikke så længe siden
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind