Nordea var ude med at prescriptions steg med 5% i US på Arzerra i juli. De næste måneders data har jeg ikke hørt om. Men jeg tvivler på at det er Arzerra der trækker Genmab op lige nu.
der blir også spekuleret i salgstal på EI.. hvorfor skulle vi ellers gå helt amok på ingen nyheder .. 24-26 sept steg vi fra 236 til 252 og op til 258 3.okt så falder vi til 218 16. okt. og 5 dage efter 245.. det er virklig spookey ...
Tror jeg ikke. Der har gennem længere tid været akkumuleret fra store US fonde. De holdt "ferie" da faldet begyndte og nu maser de på inden dara breaker 260 DKK
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.