Genmab — Oktober 2014
-
han er lige kommet med en stor opjustering og en lang rapport
-
så længe det ikke er frank og sydbank der køber
-
vendte lidt igen nu. Syntes markedet er ekstremt usikkert og kan slet ikke finde et ben at stå på
-
tja eller også havde anonmyus taget over

-
tjah. hvis US holder dampen og europa ikke gør må US jo hæve renterne og så stiger $ meget og så får Europa den vej igennem konkurrencefordele og vækst. Sådan hænger verdensøkonomien jo så flot sammen.
-
Men jeg kigger en del på US firmaer som er orienteret mod hjemmemarkedet. Finans og forsikring i US samt fødevarer
-
men også mine GILD holder jeg da de har meget stor $ indtjening
-
men som sagt regner jeg med at $ bliver ligeså stærk som Euro indenfor 2-3 år dvs. 7,5 pr. kr. Det vil betyde at genmabs bundlinje bliver ca. 30-40% højere end analytikernes estimater pt. så der kan ligge en potentiel gevinst der
-
faktisk god genmab dag idag markedet taget i begragtning
-
der løber store mængder koldsved ned ad ryggen ad anonyme
-
læs bluecrest
-
over 240 igen... så er der ro på
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind