Genmab — Oktober 2014
-
Jeg mener stadig Arzerra indenfor cancer er en død fisk (der dog giver os 150-250 mio. kr årligt) men jeg vil mere end gerne modbevises

-
Spændende om vi høre mere omkring filing for maintaince indikationen? Det kunne potentielt være lidt af en gamechanger
-
Vi er allerede godkendt celsius

-
vi har bare ikke fået svar på tilskudsansøgningen hos NICE
-
BB indenfor cancer vil være fuldstændig vanvittigt og få os i hidtil usete højder. BB vil give os tæt på 1,5 mia. i årlige royalty fra Novartis.... Jeg tror stadig mere på maks 250 mio. $ i topsalg. men vi får se ved Q3 og Q4 salgtallene
-
22/10 får vi Q3 salgstal
-
Satme et spændende luk idag. Vi har virkelig brug for en god lukkekurs for at etablere os her over 252-253 niveauet
-
Sådan en med 4-5 mio. $ i upfront og opt-in rettigheder ?

-
Vi kan dog allerede nu godt konkludere at vi får den højeste lukkekurs i ca. 5 år
-
og anonyme køber hårdt ind. Så i næste uge er 260 klar til kamp
-
257,4 luk i ordinær handel
-
lukkeauktionen i 256,5
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind