Genmab — September 2014
-
Enig. Vi skal bruge en stærk køber for at komme igennem. Det er en VOLDSOM stærkt teknisk modstand over os. Der skal både nyheder og en god køber til at hakke os over
-
Dejligt med sukkeroptimisme. Tror du også vi lander en stor HexaDeal mens vi spiser aftensmad?
-
-
Så bliver det nok nogle dejligt opdatede data vi får til ASH der. Kan godt være de ikke når at få det hele med i abstrachtet fra alle patienterne, men til posteren når vi når ind i december skal de nok være fine
-
Jeg glæder mig til frontline Pomalyst data... Jeg siger min. 75% CR i alle patienter der har fået behandling i over 20 uger
-
4 mg. revlimid kombi i refrac har 100% CR
-
men lad os se. Jeg tror på det. Men det er jo ikke sådan jeg sælger mine aktier hvis tallet er lavere

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind