Genmab — September 2014
-
nej har du 1000 kr. kan du købe aktier for 1.200 kr.
-
derefter har du "ekstra 200" som du kan stille sikkerhed i dvs. købe for 40 kr.
-
så har du 40 kr. du kan stille sikkerhed i dvs. købe for 8 kr. osv. sådan fungerer det
-
men resten og sikkerhedsstillesen i betragtning er saxo og commerz langt billigere
-
især efter at saxo har sat deres risk klasse ned så man nu kan geare 4 gange indskuddet
-
exactly. kan man styre det er de gode
-
bare man husker. aldrig gå all in

-
hvis man ved den går i 1000 skal man bare have mere kapital på sidelinjen hvis man bliver KO så kan man altid komme ind igen billigt.
-
Kan huske i april 2012 da jeg vidste/regnede med de ville lande en Daradeal. Der tog jeg 1.000 CFD'er i måneden til 40,45,50 osv. indtil dealen kom og den gik i 85. happy old times
1 år efter i 200
nu tror jeg til gengæld også snart iv har ventet nok og vi er parat med stigningen mod 1000... så kan jeg gå på pension som 30 årig 
-
finder jeg vel ud af på det tidspunkt. men som man siger: "der kommer altid en sporvogn med en pige til"
-
så mon ikke der kommer en ny i cant resist investering
-
ca. der jeg regner med at ende.10.000 stk. til 1000
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind