Genmab — September 2014
-
Celsius samtlige analytiker cutter deres arazerra salgsestimater nærmest hvert kvartal pt... Så tror nærmere arzerra har været overvurderet hvilket jeg (og også sukker) har sagt flere gange. Omvendt får vi succes i RRMS ser jeg dog en god upside der, dog langt ude i fremtiden.
-
fint nok IV.. men det er bliver jo en tros sag.. synes bare at der har været så mange artikler om det modsatte og patienter der gerne vil ha´at man øger forskningen med OFA .. som jeg har læst det så kender man stadig ikke OFA´s fulde potentiale endnu.. Så det blir Novartis der kommer til at køre den i hus som jeg ser det..
-
Problemet er jo ikke at Ofa ikke virker. Det er konkurrencen bliver hårdere og hårdere
-
Og jeg kommer egentlig til at lyde mere negativ end jeg har lyst til at være lige nu. For er faktisk rigtig positiv på genmab og har en stor position heri. Syntes bare din "det kan ikke gå galt tilgang" er mega farlig
-
der er sket så meget på forsknings fronten siden 2009.. der er opnået et kvantespring indenfor Gen-teknologi så også der vinder Genmab på den lange bane.. Genmab har nogle af verdens bedste forskere tilknyttet .. bare tænk på hele "Jahsen" holdet og deres know how og pengetank ..
-
Men stadig celsius. Daratumumab er ca. 50-60% af værdien i genmab pt. Fejler pivotal data, kommer der safety problemer eller lignende skal genmab aktien langt ned.... Jeg tror ikke det sker, men at du ikke anerkender at det er en risiko er helt væk efter min mening
-
Jep. Men det forventede vi vel også (altså at de arbejde internt med præklinisk)
-
Det vil være rigtig stærkt hvis genmab kan vise en præklinisk kandidat (IND) eller andre stærke data der kan øge partnerinteressen for HexaBody
-
eller eksempelvis data på et fejlet klinisk stof som de kan forbedre eller lignende....
-
Der hvor jeg selv ser kæmpe upside i Genmab er i Humax-TF-ADC. Analytikerne regner med 0-25 kurspoint for dette program kun. Genmab ejer 50% af programmet. Jeg kan godt forstå at analytikerne er forsigtige her, men er phase I dataene gode skal der ske meget store opjusteringer på det program
-
Nu er aktiemarekdet ikke enten eller. Man kan jo sagtens være i genmab og danske bank. Genmab er en stor del af min portefølje men jeg har jo mange andre atraktive aktier end genmab. Så er ikke afhængig af succes til genmab.
-
en all in strategi i genmab er det farlige efter min mening. Men jeg syntes ikke det er farligt at smide op til 20-25% af sine midler i genmab hvis man er klar på risikoen og tror på aktien
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind