Genmab — August 2014
-
tror du virkelig filing i år?
-
Den mest optimistiske analytiker er deutsche med approval ultimo 2015. både DDB og Nordea tror mere primo 2016. De indikerer for mig at begge gætter på filing omkring start/midten af 2015.......
-
Men tror det kommer helt an på hvilke responser Jannsen ser i pivotalstudiet. Det er jo open label. Har de meget gode hurtigere responser tror jeg også på tidligere filing. Vi har bare før set at der gerne går et par måneder før Dara behandling virker på patienterne, derfor kunne Jannsen jo godt overveje at vente lidt og få meget dybe responser med før de filer. Men jeg gætter bare

-
Bare bliv ved at skriv positivt Solsen, du snakker kursen op lige nu

-
men nærmer sig også kraftigt modstandsnivaerne. Det er der volumen skal trykke på
-
Mon Bluecrest sveder lidt? skal de shrote yderligere. skal de lukke ned etc.
-
nej og hvis Hendrikus så også drypsælger konstant hver dag så presser det nok også ned. Derfor jeg tror vi skal bruge en god nyhed for at sprænge over 255
-
Eller ringe til Hendrikus og købe 500.000 aktier af ham ?

-
Han er jo ikke dum. Han ved jo også godt hvilke nyheder der kommer det næste stykke tid
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind