Genmab — August 2014
-
Men altså, Winkel har jo nok ikke set dataene endnu. Selvom det er open label og Jannsen dermed kan samle data løbende ind så tjaaah. Omvendt blev sidste patient rekrutteret i maj og de har kun 6 måneders follow up, så de første patienter der blevet indrulleret i 2013 har de jo dataene på
-
jojo solsen men 8 mg var 10% - det er det der skræmmer
-
burde ikke være så stor forskel mellem 8 og 16. især fordi i phase I delen af det studie var der ingen forskel
-
ja de kommer sent responserne. Derfor kan det godt tænkes at Jannsen lige vil trække tiden ud (responserne burde dog været kommet efter et halvt år)
-
Eksempelvis se phase I delen her i mono: http://www.myelomabeacon.com/docs/asco2013/Lokhorst-Daratumumab.pdf 70% ORR i +4mg gruppen
-
Og det er jo det samme vi ser i kombibehandlingen. CR kommer først sent. eksempelvis gik alle 3 patienter i 4 mg. jo i CR - og 2 af disse CR kom først meget sent
-
Solsen vi får ikke filingen i år, det tror jeg simpelthenn ikke på. Best case som jeg ser det er at vi får toplinedata sidst på året hvori Jannsen skriver at de vil sende filing i 1. halvår 2015
-
Solsen syntes netop det ville være underligt hvis vi fik gode nyheder snart. Fordi insiderkøbet så kunne ligne ulovlig insiderhandel
-
Det jeg håber der sker de næste 2-3 måneder er at vi får nogle nyheder omkring teknologierne
-
Gerne nye Hexabody aftaler....
-
Men hvis sidste patient blev indrullet i maj og de har 6 måneders follow up som endpoint kan de jo umuligt have data klar før sidst i november. Derfor tror mest på vi får toplinedata engang i december og så filing i Q1 2015
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind