Genmab — August 2014
-
Ja fed overskrift fra Jan: "når du ikke har hørt noget er det et godt tegn"
-
og henviser nok til (uden at have læst artiklen) at var der kommet safety issues i studiet skulle det være meddelt markedet
-
men også siger han" det klart mest potente stof nogensinde"
-
målt på effekt
-
først efter phase I data er rapporteret. så nok først i 2016 hvis det er celsius
-
De 2021 er jo så forudsat at vi efter phase I skal i phase II og så i phase III med lange PFS forsøg.. er data så gode efter phase I at vi får BTD i R/R indikationer kan den muligvis gå i pivotal studier ret hurtigt
-
Jan har også selv nævnt dette til CC engang, altså mulighed for at starte pivotalstudier ret hurtigt med HTF
-
altså 2016 for indlednign af pivotalstudier . Godkendelse med en BTD vil jeg sige er 2019 måske 2018 hvis vi er heldige
-
Ja, jeg er også glad for mine ret store investering for at sige det mildt

-
Solsen og sukker, super spørgsmål i har stillet
så mangler vi lige gentogen og madsskjern, så er "nørderne" samlet 
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind