Genmab — August 2014
-
så du siger 400 i salgs og 110 i registrering og ca. 490 i udviklingsmilepæle?
-
og af de 490 er alle så i MM ?
-
for i så fald så kan vi nok godt forvente at de 600 millioner vil blive til ca. 100 mio. $ årligt de næste 6 år
-
altså var den totale aftale ikke 1,1 inklusiv de 80 mio. $ upfront som de fik i 2012
-
altså ca. 1 mia. $ for resten
-
ps. husk at stille Q&A spørgsmål til imorgen
-
Jo sådan husker jeg det også 1989 ! Jeg tvivler meget på at Janssen går med til en aftale, hvor hovedparten af udbetalingerne ligger for kliniske og ikke regulatoriske mål, så løber de jo en kæmpe risiko i forhold til måske aldrig at få noget hjem igen. Kunne måske gå med til half and half, så 250 millioner til klinikken og 250 millioner til regulative - og så 500 til salg !
-
Lyder godt. Håber at de til CC spørger ind til især dara milestones men også de nye teknologisamarbejder med den ukendte samt agenus
-
og forhåbentlig stikker lidt til ham omkring om vi kan forvente mere fra HexaBody i år
-
jeg tror også den fordeling er den rigtige 25-25-50
-
men altså, bliver Dara en storsællert som vi håber får vi jo også en meget stor del, hvis ikke alle af de salgsmilepæle
-
omvendt er det såvidt jeg ved helt uhørt at et selskab får alle milestones i en aftale
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind