Genmab — August 2014
-
Hej 1989
Vi er langt hen af vejen enige...og jeg er også lidt overasket over at vi stadigvæk ligger i stort set samme kurs som ved årsskiftet..jeg håber du får ret i dit estimat ...men jeg har været med i mange år i Genmab og alt kan ske..tror ikke vi ser den store vending før til december og GS for alvor får sat et kurstarget der viser vejen for investorerne i US.... men som alt andet biotek kan Dara også fejle...vi så hvor så hvor store forventninger der var til Azzera og hvor lidt vi egentl
-
"fillipa" som jeg ser det er Arzerra da ikke "død" tvært om.. de er i 1st. CLL og 3 ud af 5 fase III kommer efter al sandsynlighed til at gå rent ind og så er RMMS om nogle år.. wait and see.. det er alt fortidligt at begrave ARZERRA .. har du glemt kombi med Ibrutinib og Gillead
-
-
citat Jan Van De Winkel: "Vi er begejstrede for at deltage i vores første samarbejde for HexaBody teknologi, som blev afsløret for godt et år siden, forskning. Denne spændende teknologi har potentiale til at øge antistof effekt i en fundamentalt ny måde. Vi er også meget glade for at indgå en anden DuoBody-platformen samarbejde og vi ser frem til at udforske det terapeutiske potentiale af produkter, der inkorporerer HexaBody og DuoBody teknologi med denne store bioteknologisk selskab udtaler Jan
-
http://www.roche.com/investors/annual_reports.htm side 135. Rituxan op 4% som top selling drug. Gazyva ikke blandt de 20 bedst sælgende - det er imponerende at rtx kører derudaf endnu !
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind