Genmab — Juli 2014
-
vil jo være latterligt at hente ny kapital for så at udbetale den igen 10 måneder senere.
-
Men jeg kan nu stadig ikke se formålet med den sidste emission. de ville gerne vokse fra 1,5 til 2,5 mia. i kapital a hvilken grund?

-
vil virkelig gerne vide hvad fanden de skal bruge alle de penge til. Tror stadig Jan arbejder på et opkøb eller køb af en teknologi
-
det er også det jeg håber. at deres phase I er så godt at de skal starte en masse dyre phase III studier i 2015 som de selv skal betale halvdelen af. det vil være fint brug af penge
-
kan de få et stort produkt på markedet som de selv scorer 50% af vil virkelig transformere genmab
-
jeg vil gætte ASCO (juni) 2014
-
2015*
-
kan sagtens være solsen. Kommer jo an på hvor "mature" de gerne vil have dem
-
og kommer jo også an på hvor langt de kan komme op i dosis
-
Der kan komme lidt antydninger her http://adc-summit.com/agenda/day-2
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind