Genmab — Juli 2014
-
Solsen hvor ser du at Arzerra er i phase III med Imbruvica ? Jeg kan kun se at det er i phase III sammen med Zydelic/Idelalisib
-
min bruger er udløbet. Prøv lige at klip citatet ind igen
-
Det er en fejl
-
Der mener Zydelic/Idelalisib istedet for.
-
sukker hvordan tolker du Gazyvas salgstal. 18 mio. CHF indtil videre i hele 2014 syntes jeg er meget lavt ifht. de forventninger der har været til Gazyva
-
som jeg ser det er der 2 muligheder. 1) enten kan lægerne ikke lide Gazyva 2) lægerne er umulige at få væk fra Rituxan
-
samme indikation celsius bare ikke med så bredt et label som Arzerra
-
ja gazyva har jo stærkere label målt på effekt. så godt at arzerra har et som er bredere.. jeg ved dog ikke hvad der står på arzerras labeal omkring arzerra+bendamustine. De first line data vi så der var jo rigtig stærke
-
Celsius. Det er en betalingsartikel du har linket til. Ved ikke om du betaler for abonnement til medwatch. Men nogle af os gør. Det er ikke fair at du ligger deres betalingsartikler ud gratis på EuroInvestor eller herinde
-
takker for de fine expert kommentarer.. og alt i alt ser det mere end fornuftigt ud for Genmab.. de eneste der ikke har fundet ud af det endnu er "de skøre kællinger" på Fondsbørsen.. -:) men mon ikke de kommer til fornuft når sommeren går på hæl inden for den måneds tid ...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind