Genmab — Juni 2014
-
han gentager igen multiple RRMS studier.. det er altså ikke kun 1 phase III !!!
-
gode AML og DLBLC meds Dara i præklinik præsenteres næste uge
-
flere både duobody og hexabody i år håber han
-
han burde vinde en pris for at snakke hurtigt
han kan nå at fortælle jeg ved ikke hvor meget på 25 min 
-
vi får ingen Q&A online !

-
jf. Clinical trials har målepunktet for Dara pivotalstudiet: ORR:
Time Frame: Up to 6 months after the last participant is enrolled in the study -
Så vi er nærmest garanteret at få toplinedata i 2014 eller senest i starten af 2015
-
selvfølgelig er der hold i det. Chefen siger jo ikke til et offentligt præsentation at et studie er færdigrekrutteret hvis det var løgn
-
kursen er lige meget. Så længe de leverer resultaterne skal kursen nok komme før eller siden
-
om kursen stiger imorgen til august eller først i 2015 er helt ligemeget. Så længe der leveres resultatear er de langsigtede kursstignigner intakte.
-
og pt. er Dara altså milevidt foran konkurrenterne. Vi snakker om at vi lige har færdigrekrutteret et pivotalstudie !! SAR er ikke engang tæt på at starte et op og MOR rapporterer først de første data i december
-
Ikke at vi kan bruge deres kursmål til noget, men som et hint, om de ser det samme potentiale, som kommenteres i forrummet. Umiddelbart kan jeg ikke vurdere, hvor stor en fordel Dara nu har i forhold til SAR og om det bør påvirke kursen meget eller lidt...
-
Jeg er rigtig lettet efter ASCO. Inden jeg gik ind til ASCO var jeg for at være ærlig bange for at SAR ville vise sig at være stærkere end Dara. pt. jeg syntes jeg de to stoffer ser meget ens ud på effekt , dara bedst på bivirkninger og dara langt foran mht. klinisk udvikling.... så jeg er meget "lettet" pt. og ser genmab aktien som voldsomt attraktiv i nuværende kursniveu hvis man holder 3-5 år
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind