Genmab — Juni 2014
-
Ikke at vi kan bruge deres kursmål til noget, men som et hint, om de ser det samme potentiale, som kommenteres i forrummet. Umiddelbart kan jeg ikke vurdere, hvor stor en fordel Dara nu har i forhold til SAR og om det bør påvirke kursen meget eller lidt...
-
Jeg er rigtig lettet efter ASCO. Inden jeg gik ind til ASCO var jeg for at være ærlig bange for at SAR ville vise sig at være stærkere end Dara. pt. jeg syntes jeg de to stoffer ser meget ens ud på effekt , dara bedst på bivirkninger og dara langt foran mht. klinisk udvikling.... så jeg er meget "lettet" pt. og ser genmab aktien som voldsomt attraktiv i nuværende kursniveu hvis man holder 3-5 år
-
jeg syntes også rigtigt meget taler til Daras fordel lige nu

-
btw. der er nok også en milestone til genmab for færdigrekrutteringen. men den er nok indeholdt i forventningerne så vi hører nok først om den til Q2 rapporten
-
den kommer nok imorgen
-
de kan godt vente til deres kvartalsrapporter til at fortælle om dem vil jeg mene
-
de har jo allerede guidet for dem
-
det er kun hvis de får flere end de har guidet for dvs. at de skal lave en opjustering af de skal fortælle det
-
tror det var pga. DAX og S&P futuren også faldte. Genmab er en høj beta stock så den falder oftest lige 2-3 gange mere end markedet når det går nedad
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind