"Face 3 mod scleroseI" tror jeg ikke man skal kloge sig på.. GSK havde nok ikke taget det videre i fasse III hvis det "fillipa"
siger skulle være tilfældet..
Ja men bestemt ikke nogen alvorlige problemer med Tysabri... se på deres salg det vokser fra kvartal til kvartal så min pointe var blot at Ofa højest kan blive et nicheprodukt her... men bestemt ikke sikkert jeg har ret...
ting tager tid og vi er på kurs 220 ..for 5 år siden sad nerverne altid uden på tøjet når der gjaldt Genmab.. nu kan vi sidde helt tilbagelænet og bare vente på data -:)
Det er meget meget lidt og ikke rigtigt at der kun findes andet at vælge imellem Biogen har 3 andre produkter deriblandt Avonex ... og Tysabri er godkendt i 75 lande og bliver ved at udvikle sig ..
så vidt jeg ved er der ingen der for alvor har knækket koden inden for RRMS.. så det
tager jeg helt roligt.. det kan lide så godt bli´ Ofa der gør det -:)
Men lidt kedelig kursudvikling... men markedet er også surt pt... så det er ikke Gen som sådan der er noget galt med..håber Novod vil komme med en kort update..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.