Genmab — Juni 2014
-
pt. ca. 150 mio. kr..... Så man skal jo ikke ignorere de pengestrømme. De er guld værd fordi de betaler hele udviklingen og butikken. Dara er flødeskummen ovenpå som skal give de store overskud
-
ta´nu eks. Medwatch i dag der fører sig frem med: "Arzerra udkonkurreret af samarbejdspartner vedr. Ibutinib.. "fis i hornlygte" citat fra IV på EI : "Du kan ikke bruge det studie til en skid
PCYC vælger at sætte studiet op med Arzerra vs. Ibrutinib uden at tilføje kemo i nogen af armene
Alle ved at CD20 antistoffer fungerer bedst med kemo oveni" ..SÅ PCYC havde selvfølgelig designet forsøget så de selv ville få succes.
-
jamen celsius derfor er forsøget jo stadig reelt. Det viser jo at Ibrutinib dur bedre i refrac patienter uden kemo og derfor vil ibrutinib tage en del af markedet i refrac CLL. Men Ofa skal jo ud i frontline og kombinationerne nu. Vi skal ikke hænge vores hat på gode gamle R/R CLL som vi har gjort de sidste 4-5 år. Det er nu vi skal ud hvor det sjove sker. Så må vi se hvor godt vi står over de næste par år
-
som sagt kan vi få 500 mio. DKK i årlige royalty fra Arzerra er jeg mere end glad.
-
det svarer ca. til et topsalg på 500 mio. $
-
Det er vel ikke at male fanden på væggen rigtigt det kommer til at give Genmab et afkast hvert år... men det er langt fra den blockbuster det evt kunne været blevet hvis GSK have været været noget mere aktiv... og jeg vil stadigvæk gerne se +500mill om året før jeg tror på det... DARA bliver guldet hvis alt går vel og Arzerra bliver flødeskummet...
-
Ja, men de har en del problemer med det http://www.uptodate.com/contents/natalizumab-for-relapsing-remitting-multiple-sclerosis-in-adults
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind