Genmab — April 2014
-
jeg tuder ikke jeg synes det mægtig interessant.. men jeg kommer heller ikke til at gå fra hus og hjem hvis GEN går i dørken og ikke kommer til performe overhovedet.. jeg tænker mere på alle de småsparer som tit blir lokket ind aktier af deres investeringsrådgivere
-
jamen hvis de går ind kan de jo bare blive i den?? om så kursen går ned i 10 kr. pr. aktie kan småsparerene jo bare holde ved indtil den stiger igen?? de eneste der har problemer er jo dem der investerer for lånte penge
-
resten har blot papirtab
-
GS har som jeg husker det ikke meget fidus til Arzerra - jeg tror også det er her de danske investeringshuse går lidt galt i byen (hvis det ender således). Tror de lytter lidt for meget til hvad Jan mener - der er ikke mange andre steder man finder samme optimisme
-
Det er lang tid siden, vi har set sådan en gang dans på stedet - bare den ikke flatliner fuldstændig
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind