Genmab — April 2014
-
det man bare skal gøre er jo at sige. Okay min tidshorisont er 6 år dvs. 2020. jeg vil gerne have 15% afkast om året for at tage risikoen i genmab dvs. jeg er tilfreds med kurs 462 i 2020. det er ca. 25 mia. Kr. i market cap der. Er det realistisk. Det mener jeg helt sikkert.
-
asien ser ud til at være stabiliseret ifht US - mon vi kan få en lidt mere sidelæns udvikling i dag?
-
det ville være en velkommen forandring, så vi kan nyde denne søde ventetid uden faldende knive i ryggen...
-
Men det kunne da godt ligne den skulle have de traditionelle 5% ned igen

-
ja - us sælger videre og vi har samlet en ny uven op på vejen - SEB
-
hvis der skal sælges 500k igen i dag, så kan det godt blive tung
-
Ja SEB har kursmål 204 i sidste uge så vi er jo gået under det nu

-
i en branche hvor selv kontanter kan blive vurderet til under 1, så er der vel næsten intet, der kan overraske
-
snart kommer der vel en købsanbefaling fra FF
-
"markedet undervurderer markant det kommercielle upside risiko potentiale i arzerra..."
-
bowers er klart den mest positive på arzerra
-
så kom carnegie da lige igang på den rigtige side igen. de må gerne købe aggressivt. man ved de har kapitalen når først de sætter sig det for
-
men USA bliver ved med at smide genmabaktier i vildskab...... jeg ser det faktisk ikke som mega negativt for amerikanerne sælger bare alt biotek ud i blinde for tiden ligner det

-
men hold da kæft hvor har Jan dummet sig ved at ville have alle de US investorer ind i sidse emission... man kan jo netop se nu hvad de gør godt for
-
og ser ud til at ABG sundal vil af med de aktier de købte i sidste uge med et tab nu
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind