Genmab — April 2014
-
Den er så fra dec 2012. IL-8 blev udlicenseret i maj 2012. Med cancer indikation. Jeg ved ikke hvad der er blevet af projektet, men det kan meget
vel være afgået ved døden. -
-
Men super positivt at duobody IND ser ud til at komme i 2014, det er så 2år før Genmab troede i 2012.
-
ja - lad os endelig få nogle nyheder. Efterhånden er man jo lidt ligeglad hvilken slags...
-
Der er en artikel med GEN på bagsiden af Investor i morgendagens Børsen - Bowers udnævner GEN som kandidat til stor kortsigtet gevinst med stor risiko
-
modsat vores ven troldmanden er Bowers intakt i sin tro på potentialet
-
faktisk fylder artiklen hele bagsiden
-
...den er under rubrikken "Højt spil"...
-
nu er der nok også forskel på privatinvestor troldmand og anerkendt bioteknalaytiker bowers

-
og det kommer jo lidt an på hvilken tidshorisont jeg har. Jeg er som sådan også noget kritisk overfor kursudviklingen på kort sigt og man kan sige at rigtig meget afhænger af Dara. men går dara lige igennem uden slinger i valsen så er denne kurs også alt for lav ligegyldig hvad der sker med arzerra
-
det man bare skal gøre er jo at sige. Okay min tidshorisont er 6 år dvs. 2020. jeg vil gerne have 15% afkast om året for at tage risikoen i genmab dvs. jeg er tilfreds med kurs 462 i 2020. det er ca. 25 mia. Kr. i market cap der. Er det realistisk. Det mener jeg helt sikkert.
-
asien ser ud til at være stabiliseret ifht US - mon vi kan få en lidt mere sidelæns udvikling i dag?
-
det ville være en velkommen forandring, så vi kan nyde denne søde ventetid uden faldende knive i ryggen...
-
Men det kunne da godt ligne den skulle have de traditionelle 5% ned igen

-
ja - us sælger videre og vi har samlet en ny uven op på vejen - SEB
-
hvis der skal sælges 500k igen i dag, så kan det godt blive tung
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind