Genmab — April 2014
-
så lige en analytikerkommentar på den alternative kanal - den analytiker (ved ikke hvem) tror at der kommer nye autoimmune programmer, og der kommer en stop/go beslutining på rrms i H1 2014
-
i øvrigt rejser samme analytiker et spm, som vi ikke har diskuteret - fda dommen kan egentlig gå 3 forskellige veje - afvisning, broad label og en godkendelse hvor bendamustine ikke kommer med. Hvad tænker i om de forskellige scenarier? Afvisning vil jo være kritisk
-
det er helller ikke helt nemt at gennemskue - specielt i det her marked
-
hæh - husker det godt. det var en bitter pille at sluge for os true genlievers... Nu skulle der forhåbentligvis være data, der viser forskellen
-
Jeg tror FDA giver broad label, da de må have drøftet det i forbindelse med BTD drøftelser. Overfor EMA tror jeg som minimum de vil afkræve GSK et fase 4 forsøg, som de gjorde med 3rd line cll
-
..for at godkende den brede label
-
det tænker jeg også bliver tilfældet. Hvis der er tvivl eller uenighed i panelt kan det jo være, at de finde et kompromis, hvor de udelukker bendamustine komboen...
-
Novod-citat fra debatten: According to J&J's presenter, JNJ-372 is largely ready to enter clinical phase and final production steps are being taken as we speak. We expect the first phase I trial in lung cancer, for which early data looks impressive. Godt at have JnJ ombord :oD
-
Han taler om EGFR-cMET duobody
-
er der egentlig royalty til GEN på duobody programmerne, hvis de kommer hele vejen til markedet?
-
Ja, det mener jeg. Vist
nok single-digit. -
super - så må vi bare vente på en IND fra JJ. De milestones er der højst sandsynligt nok ikke budgetteret med
-
I øvrigt er der et fase III studie OC versus OB i CLL http://www.clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT01678430?term=ofatumumab&phase=2&rank=6
-
der er readout om 3,5 år - men de må vel ligge inde med en eller anden form for data
-
Hvis de ikke vil ud med præklinik må man selv finde det (side 50): http://ir.genmab.com/common/download/download.cfm?companyid=AMDA-KPIBN&fileid=622131&filekey=1B0F55CB-AE2D-42B3-ACD9-5DF2B4C5AAD6&filename=Genmab_Post_ASH_Seminar_2012.pdf
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind