Genmab — April 2014
-
jeg er gået igang. Sidder med min Cline Zinfandel Diamond. Den slår aldrig fejl

-
og Bulgareren er ikke super glad for rødvin, et enkelt glas er nok så jeg får næsten lov at drikke en hel flaske

-
nasdaq nu i plus - markant vending i US
-
så er vi i auktion - nogen arbejdede meget hårdt for at holde den under 200
-
Fuck jeg elsker Gilead

-
forrige uge lavede jeg ca. 15% på den og oppe ca. 7% på en ny position nu
-
200 slut
-
US banker og UBS lavede et seriøst tæppebombardement - også i slut
-
Hvis det er usikkerheden omkring FDA, der driver GEN ned lige nu, så må der være lidt af en spændt fjeder i kursen, hvis/når godkendelsen kommer
-
jeg nægter at tro fda afviser
-
de har godkendt rottegiften
-
samt givet btd og priortity review
-
US biotek er højgrøn lige nu - om ikke andet, så vil det give et bump på GENs kurs
-
men hvor er det vildt - lidt groft sagt kan man sige at US solgte 3 aktier for hver 1 aktie de købte!
-
ja vi kan da håbe på et rebound
-
købte lidt mere idag
-
jep - jeg nappede en yderligere klat i 201,5. Og så faldt den 30 sek efter...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind