Celsius - udgangspunktet var præklinikken for mit vedkommende og de nye teknologier ! Vi kender meget lidt til dette og hvad vi skal forvente os af det - her kunne jeg godt bruge lidt mere åbenhed fra Genmabs side
Vi aner pt ikke hvornår vi kan forvente den næste IND fra Genmab eller Genmab´+Partner. Det nye Genmab er i mine øjne stadigvæk den prækliniske udviklingsmaskine, som GEnmab selv kalder verdensklasse - hvorfor hører vi så ikke mere til hvor langt de er
Tro mig Sukkeralf .. der blevet arbejdet hård "back Stage" men ligesom med så meget andet så melder man først ud når der er noget substans at komme med.. istedet for en masse luftkasteller.. som man ser rigtig mange andre steder..
For 2-3 år tilbage kom Genmab indimellem med en opdatering på deres præklinik - og hvornår de forventede IND´er ! Fair nok at partnerne styrer det i store træk, hvad der skal lukkes ud
Enig med dig Sukker. En anden pointe er at der har været handover af Duobody til Janssen og at de ikke arbejder på hverken Dara eller Ofa. Hvad laver de så???
Præcis bongobob - vi hører ikke ret meget til hvad der er nøglen i Genmab i dag. Det er der selvfølgelig en række grunde til - dels at partnere ikke ønsker det samt ønsket om at hemmeligholde ting længst muligt. Men det skader jo ikke ret meget at komme med lidt gisninger om IND´er - det siger jo en hel del om innovationen/teknologierne virker
Janssen udfører alt arbejde på Daratumumab (Genmab har overleveret det til Janssen)
, mens Genmab har måske stadig folk gående på Ofatumumab (men det kan ikke være mange).
og han har jo simpelt hen trimmet hele "geshæften" til en sund og veldrevet virksomhed i verdensklasse hvor omkostningerne er totalt tilpasset aktivitets niveauet .. de vand jo også en pris som vedens bedste forsknings
virksomhed i 2013
Vil være ærgerligt hvis der udløses nogen SL ved brud ned. Der er vel også nogen der bliver knockoutet i de der turbo bull exterm, som Solsen handler.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.