Genmab — April 2014
-
jeg gider ikke komme hele vejen fra nordjylland..... hvis Post ASH seminaret i 2014 afholdes i Europa et sted tager jeg til det har jeg bestemt
-
Jeg har på fornemmelsen, at de har fat i noget som gør Winkel så optimistisk ... han formår jo ikke at kanalisere hans optimisme på nuværende vidensnuiveau til aktiekursen. Kun Novod blev voldtaget til optimisme, da han var sammen med Winkel på Roadshow i et par dage.
-
ja og Novod er jo klog nok til ikke at skrive noget om det. men der må altså være et eller andet der gør Jan er så optimistisk, noget han ikke fortæller om endnu
-
håber du kommer afsted sukker og får snakket med Jan og rachel, så ser jeg frem til resume
også fra dig celsius -
jeg sendte dig lige en mail med de ting jeg gerne ville spørge om celsius
så kan du se om du kan bruge det -
Investigational New Drug
-
så ja det tror jeg

-
Det er den ansøgning man skal lave til myndighederne før man kan få lov at teste et nyt lægemiddel på mennesker
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind