Genmab — April 2014
-
-
US ser igenigen ikke så sund ud. Mon vi kan holde snuden over 200 for en gangs skyld?
-
DAMN! jeg må lære at holde min kæft
-
det må du nok sige - gade vide om amerikanerne kigger efter nogle bestemte triggers, eller de bare er overbeviste om, at GEN ikke indeholder tilstrækkelig værdi?
-
Det ser ud til, at et par nordnettere blev trætte af at vente i dag...
-
Jeg syntes, at der tegner sig et billede i US af at de store biotech (dem med betragtelige royalty indtægter) klarer sig udmærket, mens de mindre og mere early-stage får nogle solide kindheste af markedet
-
interessant i øvrigt at GEN holdt skindet på næsen i US i Q1 - måske vi skal hen i Q2-3 stykker for virkelig at se, om ibrutinib æder vores salg derovre...
-
GEN kåret som månedens mest faldende C20 aktie - 8,9% er det blevet til efterhånden. Mon det korresponderer med FFs kraftige stigning?
-
hmm- US steg 3% i går, i dag ligger de i ~0% derovre. Vi har fået bekræftet at rrms lever - og alligevel ligger GEN til at lukke uændret. Der er et eller andet, der ikke stemmer
-
noget kunne tyde på det - kunne de dog ikke snart få gang i nyhedsflowet igen...
-
det kunne se ud som om, der er nogen der kæmper seriøst for at holde den under 200.
-
whoa - nogle lagde 46k ud i 200 i lukkeauktionen
-
eller også var det den skjulte ordre, der forhindrede os i at kravle tilbage over 200. Nogle mener det alvorligt med at holde kursen nede - gad vide om der er sat shorts på GEN?
-
aktier eller adr'er?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind