Genmab — April 2014
-
Og jeg må sige at MadsSkjern har reddet min dag .. med det link omkring RRMS nyt.. har altid troet at hvis først Arzerra bliver godkendt der så flyver vi til månen kursmæssigt og så op i røven med CLL.. prøv at forstil jer at Arzerra kan være til løse alverdens problemer i RRMS..
-
for slet ikke at tale om, hvor langt det kommer til at ligge ude i fremtiden. Alene tilbagediskonteringen af cash flow + den lave royalty kan få rrms indikationen til at se ubetydeligt ud for GEN
-
næh arzerra i førsteliniebehandlinger over en bred kam af indikationer + tiden til en evt. godkendelse af dara med btd. Det er noget, der rykker
-
to sjæle...
-
anomyus begynder også udsalget nu
-
-
US ser igenigen ikke så sund ud. Mon vi kan holde snuden over 200 for en gangs skyld?
-
DAMN! jeg må lære at holde min kæft
-
det må du nok sige - gade vide om amerikanerne kigger efter nogle bestemte triggers, eller de bare er overbeviste om, at GEN ikke indeholder tilstrækkelig værdi?
-
Det ser ud til, at et par nordnettere blev trætte af at vente i dag...
-
Jeg syntes, at der tegner sig et billede i US af at de store biotech (dem med betragtelige royalty indtægter) klarer sig udmærket, mens de mindre og mere early-stage får nogle solide kindheste af markedet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind