Genmab — April 2014
-
US biotek er oppe med +3% - kan GEN mon finde en måde ikke at stige i morgen?
-
Det var du nu selv ude om

-
rrms nyt fra AANAM igår: http://www.medscape.com/viewarticle/824309?src=rss Ofa sc lever og har det godt

-
mornings Mads - der kommer en subscriber side på dit link. Kan du give et par highlights?
-
never mind. jeg hoppede på den gratis subscription.
-
Og interessant!!! "We are evaluating all phase 2 data before making a definite decision about exactly which dose to take forward to larger trials."
-
sagt af dr. Daren Austin fra GSK, der præsenterede den yderligere analyse foretaget efter MIRROR readout. GSK har åbenbart arbejdet intensivt på doseringen for at skære fase III helt til
-
det ligner en af de sædvanlige dage, hvor usual suspects fortsætter deres udsalg - men igen med lavere volumen
-
ja - oven i købet tidligst. Om ikke andet, så er det i det mindste ikke en dårlig nyhed...
-
når først studiet starter skal analytikerne jo begynde at indregne det i deres modeller
-
kun bowers har autoimmun med og han har ikke særligt meget så de fleste modeller skal opdateres og selv med tilbagediskontering fra 2018 til nutid vil det være en del kurspoint da RRMS markedet er så stort
-
jeg ved ikke om det bare var en fluke - men n/a er nu hoppet over på den anden side af hegnet. Volumen er stadig til at grine af, men det kan måske være en vending?
-
ja, det skulle man tro. Efterhånden vil jeg dog gerne se det, før jeg tror på det...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind