Genmab — April 2014
-
jeg er helt tryg, så længe jeg befinder mig på den anden side af FFs anbefaling - JKY må lære, at vi ikke skal udfordre skæbnen. Det kunne jp være, at vi får, hvad han ønsker. Gisp!
-
Jeg tror, at meget af det FF oplever, kun sker i hans eget hoved
-
http://www.jyskebank.dk/finansnyt/aktieanbefalinger/aktiedetaljer?cat=JyskeMarkets/GEN.CO&assetid=GEN.CO ... Måske noget gammelt på Jyskes hjemmeside.
-
iøvrigt er det ualmindeligt flot billede af FF på jyske hjemmeside... ser man ham IRL er han en mere fedladen type der til forveksling ligner en skummel bilsælger
-
passer FF's ændring af anbefaling 06112013 med at han hævede fra 185 til 210?
-
og nu er vi så tilbage igen baseret på hans grundige analyse
-
var det ikke 185 han lå i tidligere?
-
hæhæ - FF har sgu bare taget bunden her den 15 april og kaldt den sit nye target. Det er sgu for fesent - selv for ham
-
det kan man kalde dans på stedet
-
har han overhovedet lavet en analyse ? eller bare justeret 2-3 tal ?? eller laver han overhovedet analyser eller blot kursmål ud fra mavefornemmelse?
-
Goldman Sachs analyse og kursmål har jeg i det mindste respekt for. Deres analyse var gennemarbejdet bortset fra jeg ikke fatter de sætter corporate udgifter med negativ ca. 60 kurspoint. Det giver jo ikke mening at sige at alle fremtidige R&D udgifter ingen værdi vil skabe de næste 10 år
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind