Genmab — April 2014
-
jeg tror fredag aften er det mest sandsynlige, men ja virker underligt at de skal afgøre det lørdag i påsken. Børsen i danmark er jo lukket torsdag, fredag og mandag så vidt jeg
-
ved jeg ikke. man skal bare huske der kun er 8 handelsdage i genmab inklusiv idag tilbage
-
USA har kun lukket fredag den 18 april
-
Det krakker sq nu

-
-
det sjove er bare at US biotek faktisk klarer sig rimelig OK idag, men Gen er self. også ved at indhente efterslæb fra i fredags
-
Nomen der har hørt nyt fra denne præsentation - http://www.abstractsonline.com/Plan/ViewAbstract.aspx?sKey=c4d5b670-ce79-4ccc-b831-2c7200ae7d86&cKey=ac7c91d7-ca46-4f8d-b6e1-11a6ea04907e&mKey=6ffe1446-a164-476a-92e7-c26446874d93
-
håber du har ret - men købersiden ser mig noget tynd ud. Mon ikke manger er i vent og se mode op til pdufa?
-
ja det er ren luksus marekdet er lukket torsdag+fredag i næste uge så kan den ikke falde der

-
så inklusiv idag 7 handelsdage til PFUDA
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind