nu må i lade være med at gå i negativt selsving .. husk nu at Arzerra kun en lille biite del af pipelinien.. og Novod og Bowers regner jo kun med højest 5 % omsætning af den samlede lagkage på Arzerra..
Dara dou/hexa er guldæggene og det er dem vi skal lægge vores lidt til hvis vi skal kunne gå på pension med oprejst pande og penge på kistebunden... Arzerra har jeg afskrevet for længe siden.. hvis vi skal op 4 ciffrede kurs tal .. så er det abolut ikke Arzerra vi skal læne sig op af...
hvis vi skal op i 4 cifre skal vi netop læne os op ad at vi diversificeret. Vi skal leve af ikke at være en one trick pony men en stærk engine der spytter nye IND'er ud hver eneste år
Arzerra er på det leje hvor vi kan holde forretningen kørende uden at skulle låne penge af andre ... og sådan blir det TROR JEG !!! der er sikkert andre der mener noget andet -:)
Vi har vores egne interne salgsestimater, som vi har valgt ikke at kommunikere til andre, men det bør kommercielt blive en en ret så omfattende udvidelse af markedet, siger Jan van de Winkel.
nedenståene citat er fremkommet efter udvidelsen.. så mon ikke forretningen Genmab kommer til køre ganske fint også uden ibrutinib og Idelalisib .. de første mange indtil de så måske
kan bli´godkendt -:)
det er nemlig rigtigt IV.. det blir DARA der kommer til at løfte kursen log der er så og sige ingen konkurrence so far .. og hvis alt flasker sig er DARA på markedet om 1 -2 år fra nu -:)
nå ja IV.. sorry.. det er kun ibrutinib og så er det jo ingen gang sikkert at det forholder sig sådan.. jeg mener bare med alt det her.. at vi er så langt væk fra kastrofe kurs af dagens handel mellem GSK og Novartis som vi kan -:)
Kigger vi på Daratumumab så er der da bestemt konkurrence - for det første kommer Elotuzumuab formentlig først på markedet i kombination med Revlimid, altså det første godkendte antistof i MM.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.